Expanzné zbrane

Akusticko - expanzná zbraň, ktorú si plánujete zakúpiť, alebo ste zakúpili, bola v duchu platných noriem a predpisov SR zhotovená z palnej zbrane kategórie A, resp. B alebo C. To znamená, že zo zbrane podliehajúcej evidencii a ktorú môžu vlastniť iba majitelia zbrojného preukazu. Za presne stanovených podmienok sa po uskutočnení predpísaných technických zásahov do jej konštrukcie stala zbraň kategórie D, ktorá je voľne predajná osobám starším 18 rokov. Upozorňujeme, že každý, to znamená aj neúspešný pokus zmeniť charakter zbrane, naplňuje skutkovú podstatu trestného činu nedovoleného ozbrojovania.

Akustické zbrane predávané našou firmou sú upravené podľa zákonov Slovenskej Republiky. Všetky sú dodávané s protokolmi o novom kusovom overení zbraní potvrdzujúcom zmenu druhu zbrane z jej originálnej verzie na akustickú zbraň.

Na kúpu je potrebné mať 18 rokov a potvrdiť to  dokladom  totožnosti.  Je nevyhnutné, aby sa zákazník uistil, že tento druh zbraní je legálny v jeho krajine. Ak je potrebné registrovať túto zbraň, odporúča sa to dodržať a riadiť sa podľa zákonov príslušnej krajiny.

UPOZORNENIE !!!

od 1.7.2015 platí novelizácia zákona 190/2003 Z. z  ohľadne expanzných zbraní ( kategória D).


Expanznú zbraň zakúpenú po tomto dátume treba do 7 dni po kúpe prihlásiť na príslušnom ORPZ. Expanzné zbrane nemožno posielať poštou , alebo iným spôsobom fyzickým osobám-len osobný odber na predajni, alebo možné poslať najbližšiemu oprávnenému obchodníkovi vo Vašom okoli.

Na kúpu expanznej zbrane stačí naďalej len OP a vek 18 rokov!!

Zákaz predaja expanzných zbraní na diaľku - teda cez internet, aj na vybrané zbrane kategórie D, vrátane expanzných zbraní - len osobný odber.

 

Pokyny na používanie a údržbu expanzných zbraní na cvičné strelivo:

 

UPOZORNENIE!

Expanzná zbraň nie je strelnou zbraňou, ale pri výstrele expanzného náboja (cvičná nábojka) sa uvoľní také množstvo energie, ktoré môže pri nesprávnom narábaní s ňou spôsobiť vážne poranenie, či dokonca smrť majiteľa, prípadne niekoho iného. Preto skôr než z nej začnete strieľať, venujte prosím pozornosť bezpečnostným pokynom, ktoré uvádzame nižšie.

Bezpečnostné pokyny:

Pred každou manipuláciou so zbraňou sa vždy presvedčte, že zbraň nie je nabitá. To znamená, že sa presvedčíte, či náboj nie je zasunutý v nábojovej komore.

Po zasunutí náboja do nábojovej komory nikdy nemierte proti ľudom ani zvieratám, nachádzajúcim sa tesne pred ústim zbrane.

Pred nabitím zbrane sa vždy presvedčte, či je hlaveň priechodná. Vyvarujte sa pokusom o "vyčistenie" zapchatej hlavne výstrelom.

Streľbu s expanzným strelivom vykonávajte vždy iba na takých miestach, kde je to povolené v zmysle zákona 190/2003 Zb. Zákona o zbraniach a strelive a v takej vzdialenosti od ľudí a zvierat, ktorá je bezpečná. Odporúčame ukončiť streľbu vždy, keď sa vzdialenosť medzi ústim hlavne strieľajúcej zbrane a ľuďmi skráti pod 15m.

Nestrieľajte v malých uzatvorených priestoroch za prítomnosti iných ľudí, ktorí nie sú na vašu streľbu pripravení a nemajú chránený sluch.

Nestrieľajte na krátku vzdialenosť "pod 1m" proti pevným predmetom (skalám, stenám, štrku, ľadu atd.). Výstrelom odlomený či odrazený úlomok môže poraniť vás osobne alebo niekoho vo vašej blízkosti.

K streľbe používajte iba továrensky vyrobenú muníciu v správnom kalibri, ktorý je vyznačený na zbrani. Dbajte na to, aby munícia bola suchá, nezakorodovaná a nepoškodená.

Keď po stlačení spúšte nenastane výstrel, počkajte 10 sekúnd - zbraň stále smerujte bezpečným smerom - a až potom, po opakovanom natiahnutí bicieho ústrojenstva, sa pokúste zlyhaný náboj znova odpáliť.

Pokiaľ je možné, používajte aj pri streľbe cvičným strelivom ochranné okuliare a chrániče sluchu.

Po ukončení streľby vyberte náboj z nábojovej komory a nevystrieľané náboje zo zásobníka.

Pri preprave nenabitej expanznej zbrane vo verejných dopravných prostriedkoch vždy používajte prepravné puzdra alebo iné vhodné prepravné obaly.

Nikdy neupravujte súčiastky zbrane. Mohli by ste závažným spôsobom narušiť jej funkciu a bezpečnosť streľby z nej.

Po každej streľbe zbraň dôkladne vyčistite a nakonzervujte vhodným olejom (nie vazelínou).

Nikdy neporušujte zásady bezpečného uloženia zbrane. Dbajte najmä na to, aby sa k nej nemohli dostať deti a mladiství.

Pred streľbou s cvičným strelivom a ani počas streľby neužívajte alkoholické nápoje, drogy a omamné látky.

Ku každej zbrani je priložený protokol o tlakovom preverení expanznej zbrane. Toto potvrdenie treba mať vždy pri sebe a na požiadanie ho ukázať príslušníkom PZ SR.

Je zakázané vložiť do ústia hlavne cudzí predmet alebo pritlačiť ústie k akémukoľvek predmetu, čím by sa zabránilo voľnému úniku plynov. Môže dôjsť k vážnym poraneniam alebo deštrukcii zbrane.

Možnosti platby

V našom internetovom obchode lajo-zbrane.sk je možné platiť viacerými bezpečnými spôsobmi. Stačí si len vybrať ten spôsob, ktorý Vám najviac vyhovuje.


  • Dobierka - za tovar zaplatíte priamo kuriérovi (zásielková služba GLS).
  • Bankový prevod - platbu môžete uskutočniť vopred prevodom na náš účet z ktorejkoľvek banky na Slovensku. Po odoslaní objednávky Vám príde do emailovej schránky potvrdenie objednávky so všetkými údajmi potrebnými k platbe - čiastka, číslo nášho účtu, variabilný symbol. Tovar Vám bude zaslaný po pripísaní peňažných prostriedkov na náš účet, o čom Vás budeme informovať emailom.
  • Hotovosť - Firma Ladislav Blatnický - LAJO vám okrem pohodlného doručenia vašich objednávok až ku vám domov kuriérom ponúka aj možnosť prísť si pre vašu objednávku osobne do nášho obchodu - tzv. osobný odber. Ak si zvolíte tento spôsob platby, za tovar platíte pri osobnom preberaní tovaru. Telefonicky bude dohodnutý presný čas a dátum prevzatia tovaru, aby vyhovoval obom stranám. Tovar je možné si vyzdvihnúť osobne na našej adrese : Dojč 13, 906 02 Dojč (pozrite si naše kontakty s mapou).

 

Taxi Lajo Nonstop

Firma Ladislav Blatnický - LAJO prevádzkuje taxislužbu v okrese Senica. Zákazníkom ponúkame profesionálny prístup, "ľudské" ceny, ochotu, bezpečnosť...

OBJEDNÁVKA TAXI:
  • telefónnom čísle +421 904 198 574

 

Taxi Lajo Nonstop

Reklamačný poriadok internetového obchodu Lajo - Zbrane

Firma Ladislav Blatnický - LAJO sa každý deň snaží robiť prácu najlepšie ako vieme a poskytovať Vám perfektné služby. Stále sme však len ľudia a tak sa aj napriek našej snahe môže stať, že niečo sa jednoducho pokazí. Ak teda potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste u nás objednali, alebo ho chcete vrátiť, prečítajte si prosím nasledovné informácie.


Záručná doba na všetok tovar objednaný v internetovom obchode Lajo - Zbrane je štandardne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Záručná doba sa predlžuje o čas, ktorý bol výrobok v oprave, na základe priložených dokladov o predchádzajúcej oprave (reklamácii).

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť bezodkladne najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky emailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. alebo telefonicky v pracovné dni na +421 (0) 903/ 202103. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené závady, t.j. musí uviesť o aké závady sa jedná a ako sa prejavujú.

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov! Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu servisného miesta Ladislav Blatnický - LAJO, Dojč 13, 906 02 Dojč. Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou ! Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali e mailom s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa, riadne vyplnený záručný list, ktorý obsahuje dátum a miesto predaja (firemné razítko), podpis predávajúceho, typové označenie a výrobné číslo tovaru (pokial obsahuje), ktorého závady sú reklamované. Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v príprade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. O reklamácií rozhodneme ihneď, v zložitých prípadoch najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty máte právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí reklamácie telefonicky, resp. e-mailom a zároveň Vám bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doručenou poštou reklamačný protokol.

Pred prvým použitím tovaru je kupujúci povinný riadne preštudovať záručné podmienky vrátane užívateľskej príručky (manuálu k obsluhe). V prípade používania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom k obsluhe) nesie kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude uznaná za neoprávnenú. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na závady tohto typu pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Záruka sa nevzťahuje na závady vzniknuté opotrebením spôsobeným obvyklým používaním tovaru, chybnou obsluhou, neodborným alebo neoprávneným zásahom, ako i použitím, údržbou či inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom na obsluhu). Rovnako nebude záruka uznaná v prípade mechanického poškodenia vinou zákazníka, poškodením spôsobeným nadmerným a nevhodným užívaním, zanedbaním starostlivosti o tovar, vniknutím cudzích látok (prach, voda, atď.) do zariadenia, či poškodením spôsobeným vyššou mocou. Na tovar s porušenými ochrannými pečaťami, nálepkami, sériovými číslami, alebo nesúci znaky nekvalifikovanej opravy sa záruka nevzťahuje.

Predávajúci nezodpovedá za prípadne závady tovaru, na ktoré bol kupujúci v dobe uzatvárania zmluvy upozornený a súčasne prevzatie tovaru neodmietol. Pokiaľ ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za závady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim.

Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na závady, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá.

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť do svojho počítača kliknutím na TENTO ODKAZ. Vyplnený reklamačný formulár nám prosím zašlite spolu s reklamovaným tovarom na adresu spoločnosti, resp. ho môžete zaslať emailom.

Tento formulár nám prosím vyplňte a zašlite spolu s tovarom na našu adresu: Ladislav Blatnický - LAJO , Dojč 13, 906 02 Dojč, resp. na email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. . Nezabudnite podrobne popísať závadu na tovare. Táto informácia nám umožní zvoliť najrýchlejší postup pre vybavenie Vašej reklamácie.

Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v najskoršom termíne, najneskôr však do 30 dní od začatia reklamačného procesu. O ukončení reklamácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. V prípade odôvodneného zamietnutia reklamácie si môžete reklamovaný tovar prevziať osobne alebo Vám ho pošleme dobierkou.

Alternatívny spôsob riešenia sporov
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu
alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na
predávajúceho so žiadosťou o nápravu a podať návrh na začatie "Alternatívneho riešenia sporov" na základe platnosti Zákona č. 391/2015. 
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK


 
 

Top

Kontaktujte nás

Môžete nás kontaktovať v Utorok až Piatok od 9.00 - 12.00 h a od 13.00 - 17.30 h, v Sobotu od 9.00 - 12.00 h. 

Tel: +421 903 202 103
Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
 

Nákup na splátky

U nás môžete využiť nákup na splátky cez spoločnosť Quatro.

Quatro - nákup na splátky